søndag 28. august 2011

Ørneryggen på Glåmtind


 Sigbjørn er sjølvutnemnd guide og viser veg til Ørneryggen på Glåmtind, 5+... 
"Der ska me!"
 ...men med varierande hell. "Hm, nei..."
 Lese litt meir i boka...
 ....Mr. Guide to be er fortsatt ikkje heilt sikker...
 Sidan eg er jente, så fekk eg ikkje lov til å finne ut kvar me skulle :-p Så eg fordreiv tida med å sjå litt på utsikta mot Nordfjellet.
Sigbjørn fann omsider ut at me skulle starte på baksida av Glåmtinden.
  Sigbjørn snart på 2. standplass
 Aiaiai! Herr Guide har tauet bak foten, 
 Sigbjørn på veg mot toppen, siste taulengd
 Skodda kom sigande etterkvart, her med utsikt mot Rørvikvatnet.
 Sigbjørn tok ein eigen variant av siste taulengd, som han så passande kalla for "Sofan"
På toppen, i skodda. Fin tur, med mykje forskjellig klatring.

2 kommentarer:

  1. Eg ser veldig pris på den nortindkritiske vinklinga di her Johanne....

    Berre for å seie de so gjekk eg og Ragnild RETT på innsteget då me gjekk den...;)

    flott rute men litt "laus" etter lofotenstandard?

    SvarSlett
  2. Jo, veldig laus og knudrete etter Lofotenstandard. Men prima i Hurrunganestandard!

    SvarSlett