torsdag 8. april 2010

Påsketur i Skarvheimen

Treng du ein bil med god plass til hund, sekk og ski; kjøp Corsa.

 
Stifinnar Silje

 
Stor hund gir stor bæsj. 

 
 Silje tek seg av bæsjen, mens Turid ler.


 
Utelukkande fint ver og god sikt i Skarvheimen...
Tid og mørkret avgjorde leirstad, og me slo opp teltet bak ein stein i nærleiken av Finse. 

 
God stemning i teltet. Silje fiksar drikkevatn med ubåtar med drivstofflekkasje...  

 
Edda storkoste seg på tur. Ikkje særleg kravstor når det kom til val av leirstad heller.. 

Herleg med litt drahjelp frå Edda!

4 kommentarer:

  1. Fine bilder! :)
    Ser ut som stifinnaren gjere ein framifrå jobb!

    Jon

    SvarSlett
  2. Legg merke til at de har bilen til familien Skrede Nes.....

    - Teke biln i måro eg Steinar.

    - Vent litt tjære, skal berre sjekke om eg får sitte på med nokon andre..

    "RING, RING!"

    - Hei, Kan eg sitte på med deg i morgon, Turid skal ha bilen?............. Fint!

    - Ja, eg har ordna meg anna skyss så du kan ta han i morgon du pus!

    - Ahh... fint! Ha ein strålande dag kompis!






    -Torgeir-

    SvarSlett
  3. Takk!
    hehe ja, me trengte ein stor bil. So då stilte Skrede Nes med familiebilen!

    SvarSlett